Turn me on.

Har städat hela rummet idag, sen blev det en sväng till fruängen för att köpa lite små saker till ikväll och sen solarium. Blev dock ingen skillnad rent brun mässigt för var ju likblek innan haha så får nog sola några fler gånger för att se något resultat! Aja nu blir det lite fix och om en timmehalvtimme åker jag till Malin. Jag som skulle chilla i helgen, jo visst liksom?! Mitt hjärta gick i hundra åtti nyss, för min mobi var plötsligt bara helt svart, gick inte att göra något. Fick ju panik men sen kollade jag på nätet och det var ju tydligen ett vanligt problem så nu lever den igen och håller på att uppdeteras i datan. Min bebis!



jag och sötasöta jessica!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback