skjut mig i huvet.

Blev visst lite oklara delar i det förra inlägget, bloggade från mobilen och läste inte igenom det. Så kan det bli men aja! efter middagen körde pappa mig till skärholmen, lämnade tillbaka en blus och köpte två nya. Blir nog att ha någon av dem imorgon. Morgondagen är lite oklar eftersom att jag inte vet än om jag ska jobba. Ska nämligen hem till Malin och käka och dricka lite gott så OM jag jobbar åker jag direkt till henne från jobbet (är bara en buss från farsta strand) annars så blir det att hänga hemma innan jag drar mig till henne! nu ska jag kolla lite tv program jag missat under kvällen. Imorgon är 4:an samlad igen <3



varför har inte nya j.s. avsnittet kommit upp? daamp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback