Nothing really matters.

Sitter hemma i soffan framför TV'n och väntar på att middagen ska bli klar. Har jobbat idag några timmar och ska vid kl18 åka till skanstull för träningsmatch mot TT. Blir min första match med djurgårn! Betalade in mina skulder till huddinge igår, hade inte betalat in allt sen en cup jag var med på förra året och dom lät mig inte byta klubb förens det var inbetalat som ni kanske förstår. Sen ska bara 500 kr in till förbundet för klubb bytet sen klaart!

Måndag: Jobb, träningsmatch
Tisdag: Jobba dagis halv 8 - 11, dejt med malin, träning med syrran
Onsdag: inga planer under dagen, småttingträning 17-18, egen träning 18 - 19.30
Torsdag: Jobba dagis 8 - 16.30, AIK - Timrå på hovet med pappa
Fredag: Jobba dagis 9 - 11.30
Lördag: leeedig
Söndag: Jobb 11.45 - 16:00

så ser min vecka ut! lite jobb och lite annat roligt. Nu ska jag byta om sen äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback