Nothing but the beat

Hello people! Försov mig över en timme imorse.. Panik på den. Skulle sitta på pendeln till Älvsjö vid den tiden men som tur körde min syster mig till Älvsjö så kom bara typ 5 min sent (tack syster) och ingen märkte nått ändå. Men ja hade gjorde ju iaf att jag inte hann ta med allt som jahmg behövde eftersom jag hade tänkt att åka till stan direkt. Men sitter på bussen nu och ska gå av nu i segeltorp så ska bara hem och vända sen dra till skhlm! Men iallafall hade en jättebra dag på jobbet, va typ roligare med små bebisar på 2-3-4 år förutom när dom najade i blöjan haha uschi. Och fröknarna på de stället som jag var på idag var super, så tyckte mer om denna avdelning! Skrev på alla papper osv idag så det känns riktigt bra just nu! Vi får se om det blir något jobb imorn! Men nu är jag nästan hemma så vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback