krigar tisdag!

Uppgång vid 6 imorse sen körde pappa mig till älvsjö där jag tog pendeln till jobbet. Va där redan vid 10 över 7! Blev jobb fram till kl11 sen bytte jag om lite snabbt och mötte malin vid tunnelbanan och så drog vi till forum. Hade inte varit där på länge, kändes som hemma igen haha :') blev favvo sallad och sen bränndes det lite för mycket pengar men är nöjd med mina köp. Vi krigade vidare inne i stan haha men slutade med att jag fick kriga ännu mer enda till skärholmen! skulle tränat med syrran men hon kände sig inte bra så blev chill framför TV'n denna kväll, men det behövdes fan efter denna dag. Ska nog gå och lägga mig nu sen får vi se om jag blir in ringd för jobb imorgon annars hittar jag på något annat kuligt. Köpte jävla busskort idag också 1300 kr!?!?!? vafan är det här. Usch för att bli vuxen och behöva betala allt själv. mobil, busskort, gymkort osv osv blir ju pank...



vill typ till ett varmt land... men imorgon bokar vi london! något kul att se fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback