Hur hööögt vill du fara?

träningen med barnen gick bra, vi ska slå ihop grupperna och träna från 5-6 från och med nästa veckan så vi hinner till vår egna träning, jippi! Annars så har jag bara duschat, käkat lite middag och spelat wordfeud med pappa. Imorgon blir det jobb från 8-16.30 sen tänkte jag åka in till stan och fixa mitt busskort och shoppa litegrann! Har suttit och skrivit in alla träningstider, matcher, jobbtider osv i min kalender. Helt proppat med grejer hihi, men bättre de än att det är tomt! Ska kolla lite film nu, sen sova. R.I.P. Stefan Liv och hela Lokomotiv <3





hittade lite gamla IB bilder (haha) Ska fixa så övergången blir klar till nästa helg, då börjar matcherna wiiie (haha) igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback