A.I.K.

Nyss hem kommen från hovet. Vinst med 5-1 i första matchen! wooooap. (blev vinst i fotbollen med 2-0 dessutom, dubbel WOOOOAP). Resten av kvällen blir det en massa tittande av serien Awkward, har ni sätt den? den går på MTV varje söndag, har typ gått 2 avsnitt där, men tycker den är as skön så har laddat ner en massa så jag kan kolla lite i förväg. Imorgon börjar jag vid 9 och jobbar bara 2-3 timmar så det blir chill. Efter lunch hade jag tänkt att dra till gymmet, måste komma igång nu (förkylningen börjar ge med sig) Sen blir det nog myskväll med syrran? snääääälla?

Vet inte om jag sagt att London är bokat! Jag, mamma och syrran åker den 8 oktober bara 3 dagar men det räcker nog eftersom vi endast ska shoppa dessa dagar. Måste nog skriva ner en lista på allt som ska inhandlas. Jag är ledig på lördag också, var evigheter sedan jag var det, känns lyxigt! hihi



fick två fina armaband idag av barnen. Tror det svart/gula bringer med sig tuuur haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback