sjuk igen

Lovet började med att jag var sjuk och det slutar på samma sätt. Jag skrev ju imorse hos John att jag hade ont i magen. Jag la mig ner på hans säng och mådde helt plötsligt skit! tillslut fick jag springa till toan och spy. dadi kom och hämtade mig och sen jag kom hem vid 4 så har jag sovit, mår mycket bättre nu. Har inte så ont i magen och febern har gått bort, men har fortfarande huvudvärk. Åh, varför blir jag sjuk hela tiden? blir galen. Har inte spytt något mer vilket är bra och skönt. Men jag hoppas på att allt är bra till imorgon, då kanske jag ska på bio med mamma och plugga. Skulle åka skridskor med John också haha, men får se hur det blir med det.

Sitter och tittar på melodifestivalen på datan, samtidigt som magen kurrar. har fan inte ätit någonting idag "/ Vi har ju gäster där nere, vilket är as jobbigt. Vill bara gå ner och käka, fast de är kanske inte så smart. Får se hur jag gör med maten. Nej skriver bara en massa skit så ska sluta. Tack och hej!



åh balle va gott. jordgubbar, äpple, mango och kiwi.
Det vattnas i munnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback